понеділок, 9 вересня 2019 р.

Fun-Route проводять соціологічне опитування в ході проведення фестивалю-ярмарки "Гуцульська бриндзя"

На запрошення представників "Асоціації виробників традиційних карпатських високогірних сирів" Анжель Постоль та Ганни Антонюк - команда  Fun-Route проводить соціологічне опитування з метою розвитку продажу бриндзі, що є дуже важливим продуктом у Рахівському регіоні. Асоціація працює над цим продуктом, що стане першим українським сиром, який буде зареєстровано як географічне зазначення «Гуцульська овеча бриндзя». Географічне зазначення гарантує якість, повагу до традицій та захист від фальсифікації.












Команда Fun-Route активно підтримує "Асоціацію виробників традиційних карпатських високогірних сирів"
Учасники намагаються вкласти часточку себе у такий історичний для України момент. Отож, спостерігаєйте за реєстрацією географічного зазначення та вболівайте за національний продукт разом з нами!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Fun-Route - будні. Підготовка до масштабного районного заходу

Триває клопітка підготовка до проведення профінформаційного масового заходу для учнівської молоді Рахівського району "День кар’єри&quo...