середа, 5 вересня 2018 р.

FunRoute бере участь у розробці логотипу з маркою географічного зазначення

Гуцульська овеча бриндзя стане першим в Україні продуктом з маркою географічного зазначення. Це своєрідний знак якості, який підтверджує унікальність товару. Автентичну гуцульську бриндзю визнають в Європі.
За участі відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, та безпосередньо її начальника Наталії Кобаси  - команда профікемпівців взяла участь у розробці логотипу для бриндзі спільно з Друкарнею  "Бреза" на чолі з Дячуком Віталієм Іллічем 
Ось, що з цього вийшло


Логотип побачить не тільки Україна, а і вся Європа!  Етикетки з веселою овечкою прикрашають баночки із цим смачним продуктом! 

Логотип підтримали члени асоціації на голосуванню і вибрали з декількох варіантів, саме цей!


Ми активно підтримуємо Асоціацію виробників традиційних карпатських високогірних сирів. Це громадська спілка, яка об'єднує виробників сирів з овечого молока за традиційною технологією, які випасають худобу на полонинах Українських Карпат на висоті не нижче 700 м над рівнем моря, а також інших зацікавлених осіб в секторі збереження та промоції традиційних продуктів, біорізноманіття, розвитку агротуризму та сільських територій. Тому, ми, команда FunRoute працюємо та безпосередньо беремо участь у розвитку зеленого туризму у нашому рідному краю! 


      Завітайте до нас на Бриндзю!

PS. Віталій дякуємо за терпіння та взаєморозуміння! Результат того вартий! Етикетка супер!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Fun-Route - будні. Підготовка до масштабного районного заходу

Триває клопітка підготовка до проведення профінформаційного масового заходу для учнівської молоді Рахівського району "День кар’єри...